Levering/Veiligde betaling/Garantie

Snelle en gratis levering

Gratis levering op het relaispunt van uw keuze

U bent niet beschikbaar om een levering te ontvangen? Kies voor een van de 3800 Point Relais in heel Frankrijk! De levering is gratis. Uw pakket zal beschikbaar zijn in uw Point Relais 5 werkdagen na door ons verzonden te zijn. Onze bestellingen worden op weekdagen binnen 24 uur verwerkt. Elke bestelling die op vrijdag na 11 uur, op zaterdag of zondag wordt geplaatst, wordt vanaf maandag verwerkt en kan binnen 5 werkdagen vanaf maandag worden geleverd.
Hoe werkt het?

  • Wanneer u uw bestelling plaatst, kiest u bij de keuze van de vervoerder voor Mondial Relay delivery. Een venster wordt geopend en biedt u verschillende relaispunten die het dichtst bij uw afleveradres liggen. Vink het gewenste Relay point aan en rond dan uw bestelling af. Een e-mail wordt verzonden door onze diensten met uw trackingnummer en een andere e-mail wordt verzonden door Mondial Relay om de leveringsdatum te vermelden.

Levertijden Levering binnen 2 à 3 werkdagen, levering op zaterdag, met uitzondering van zon- en feestdagen.
Indicatieve termijn, niet gegarandeerd.
Oponthoud ten opzichte van deze gebruikelijke termijnen kan geen aanleiding geven tot schadevergoeding.

Uw 100% veilige aankoop


Wij gebruiken de nieuwste technologie om uw betalingsgegevens te beschermen en ervoor te zorgen dat ze in een beveiligde omgeving worden verwerkt. Al uw informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld en ons SSL-certificaat garandeert, naast andere beschermingsmaatregelen, een gecodeerde transactieverbinding. De aanwezigheid van 2 indicatoren garandeert dat onze website veilig is: - Onze URL begint met 'https://'. De s staat voor 'secure' - Er staat een hangslot in de adresbalk.

BEVEILIGDE BETALING


Op onze site zijn uw transacties beveiligd via het Sogenactif-systeem van de Société Générale. Wij aanvaarden betaling per: CB, Mastercard en Visa. Hiervoor hebt u het nummer van uw kredietkaart nodig, de vervaldatum en het cryptogram (de laatste 3 cijfers op de achterzijde van de kaart). Op het moment van betaling wordt u doorgestuurd naar een beveiligd platform waar de uitgewisselde gegevens gecodeerd zijn, niets wordt getoond of opgeslagen tijdens de transactie


Het is mogelijk om uw aankopen gratis in 3 termijnen te betalen via automatische incasso en de bijbehorende beheerskosten. Om van deze betalingswijze te kunnen genieten, moet het totaalbedrag van uw bestelling hoger zijn dan 60€. Hiervoor hebt u het nummer van uw kredietkaart nodig, de vervaldatum en het cryptogram (de laatste 3 cijfers op de achterzijde van de kaart). Het totaalbedrag van uw bestelling zal worden verdeeld in 3. Het eerste bedrag zal onmiddellijk in rekening worden gebracht, de andere 2 zullen worden in rekening worden gebracht op dezelfde datum, de 2 volgende maanden. Bijvoorbeeld, voor een bestelling van €60 geplaatst op 05/05/2022, brengen wij €20 in mindering op 05/05/2022, €20 op 05/06/2022 en €20 op 05/07/2022. Net als bij betaling met een kredietkaart in contanten is het bankplatform volledig beveiligd.


Momenteel is deze betaalmethode alleen beschikbaar voor online bestellingen (niet voor bestellingen die telefonisch met de klantendienst zijn bevestigd). Uw betaling zal een paar minuten duren: 1. Selecteer PayPal als betaalmethode bij het afronden van uw bestelling. 2. U wordt doorgestuurd naar de PayPal-website om de betaling uit te voeren. 3. Als u al klant bent bij PayPal, kunt u inloggen met uw inloggegevens en de betaling bevestigen. Als u geen PayPal-rekening hebt, kunt u er één aanmaken en de betaling bevestigen. 4. U wordt doorgestuurd naar onze website zodra uw bestelling en betaling zijn goedgekeurd.


U kunt er ook voor kiezen om ons per bankoverschrijving te betalen. Uw bestelling wordt 7 dagen bewaard, waarna deze wordt geannuleerd. Nadat de bestelling is geplaatst, ontvangt u onze bankgegevens per e-mail. Let op: vermeld uw bestelnummer in de titel van uw bankoverschrijving. Zodra wij uw overschrijving hebben ontvangen en deze door onze boekhoudkundige dienst is goedgekeurd, zetten wij uw bestelling in de gevalideerde betaling en beginnen wij met de productie.

GARANTIE

Om te getuigen van de kwaliteit van onze producten, zijn wij de enige verkoopsite van autostoelhoezen en matten op maat die u garantie biedt op onze producten.

 

Al onze autostoelhoezen op maat hebben een garantie van 2 jaar.
Onze automatten op maat hebben een garantie van 1 jaar.

 

Onze autohoezen en sneeuwsokken zijn niet gegarandeerd. Als uw product echter een fabricagefout vertoont nadat u het hebt ontvangen, kunt u een serviceverzoek indienen door hier te klikken

 

De details van onze garanties zijn opgenomen in artikel 6 van onze algemene verkoopvoorwaarden, die als volgt luiden:

Wij bieden een garantie van een jaar op automatten op maat en een garantie van twee jaar op autostoelhoezen op maat voor elk defect of materiaalfout, beperkt tot gratis reparatie, omruiling van het artikel, onderdelen of accessoires die door onze klantendienst als defect worden erkend, of terugbetaling indien de fabrikant beslist dat de eerste twee oplossingen uitgesloten zijn.

Onze automatten op maat hebben een garantie van 1 jaar. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, wordt u gevraagd een foto van het defecte product te verstrekken. De garantieperiode gaat in op de effectieve datum van de orderbevestiging die na de aankoop per e-mail wordt verzonden.

Zodra de contractuele garantie is verstreken, wordt op de site geen terugzending meer aanvaard. De contractuele garantie wordt niet gehandhaafd in geval van normale slijtage van het product, onderdelen of accessoires van het product.  Het voordeel van de garantie gaat verloren in geval van verslechtering van het product ten gevolge van slecht onderhoud, slechte behandeling of verkeerd gebruik van het product (sigarettengaatjes, scheurtjes, vlekken, enz.). Het voordeel van de garantie gaat eveneens verloren in geval van herstellingen die aan het product worden uitgevoerd (hetzij persoonlijk, hetzij door een vakman) zonder voorafgaand akkoord van onze klantendienst.

Ingeval het onder de garantie vallende product van onze kant gebreken vertoont, behouden wij ons het recht voor de klant een product of accessoires met gelijkwaardige kenmerken aan te bieden.